Saturday, September 4, 2010

Kehilangan paspot bpk aku.....

kemanekah perginya paspot bpk aku ini???
arini aku bgn awl sbb nk anta bpk aku g s'pore sbb nk g ziarah arwah nenek sdare aku yg meninggal pg td..aku pon anta la bpk aku g stesen ketapi kt blkg cs..memula aku benti kt jb central..pastu bpk aku soh kedepan lg, benti kt stesen ketapi..aku pon g la kesane..da smpai sane ttbe bpk aku dgn suspenye bgtaw paspot da ilang..aku pon dlm ati da terdetik prasaan terkezut..eventhough aku x terkezut sgt..bpk aku pon jln patah balek ke jb central..aku pon same ekot je bpk aku..tp aku smpai dulu sbb aku bwk moto..smpai kt tmpt yg aku benti awl td, aku pon terlihat dr jao kad utk masuk s'pore...tp paspotnye sudah xdek..mustahil kad tu je yg tercicir sbb kad tu terselit rapi kt paspot..kalo kad tu jato, sure2 paspot bpk aku pon jato di tmpt kejadian..bpk aku pon g la tny abg mata2 a.k.a polis kt jb central tu...da puas bertny, sume mmberikan jwpn yg xbes di dengar..so bpk aku pon ajak aku wt polis repot...begitulah ceritanye...adalah hikmah di sebalik kehilangan paspot bpk aku tu..hny Allah yg taw..oleh sbb itu,len kali benda yg pnting2 hendaklah di pegang dgn erat..lebey2 lg pabila menaiki motosikal...

No comments:

Post a Comment