Friday, September 3, 2010

lagi smgu nk raye...

arini ni ari khamis bersamaan 2hb sept 2010..aku da lame da xwt menatang blog ni..dulu ade la wt utk kekasih ku yg d cntai..pastu lpas break..tros x update..biar ar kt bdk ppuan tu..pndai2 la jage diri die..dah2..enough bout past,now is raye..aku xsaba nk raye ni..tp d sebalik x saba tu..timbul rase cuak,gugup,takot,kusut dll..kerana akan berlakunya satu kejadiaan yg sgt x d ingini oleh tiap2 plajar..iaitu final exm..giler beb..cuti raye ni kompem2 aku x pgang buku..naek cuti mud raye tu still tertanam di jiwa ni..so,nk blaja or wt revision mmg la xdek langsong..kalo ade pon jao nun d sudut ati ku yg gundah gundala ini..skrg sudah hmpir nk ke 12 0klok..aku bkn nk tdo..tp nk lyn chuck..aritu sblm cuti rye aku da sedut abes movi dgn drama2 yg bes dr rakan2 seperjuangan aku..utk memenuhi mase yg terluang d waktu2 cuti begini,inilah perkara yg sering aku lakukan..iaitu melayan movie dan drama2..ade gk movie yg dah aku acap kali menonton..tetapi kerana kebest-san movie itu,aku menonton berkali2..kalo aku x stop menaip..aku xtaw ble aku nk stop..sbb aku ske mmbebel..lg2 mmbebel sorg2..slamat berpose kpd anda sume..adios..salam 1 malaysia..tata..nite2...

No comments:

Post a Comment