Saturday, October 2, 2010

aku nk F.U.C.K.................

exam dah nk dekat..carry mark da mcm hmpeh..test 2 pon lom tentu dpt jwb...trok2...apekah tindakan yg aku perlu wt..adekah aku perlu meminjam perlatan canggih drpd doremon..ataw adekah aku perlu F.U.C.K...aku rase set combo yg kedua tu lebey elok dan logik..tp dgn cara manekah aku hendak menjalankan misi F.U.C.K aku ini..huermm...bilekah aku nk stat misi yg begitu sukar ini...aku sgt2 berharap agar nek wik aku da mule mnjalankn misi Fokus Untuk Capai Kejayaan aku ni..Insyaallah...
Fokus Untuk Capai Kejayaan...Berusaha..Doa...Tawakal...

3 comments:

  1. good2....ingtkn hang mencarot...

    ReplyDelete
  2. tu la..dont judge a book by it cover..hehe...

    ReplyDelete
  3. haha...pelik jgk tibe2 wira jd baik nih...bgos2...da insaf da ea...muahaha

    ReplyDelete