Monday, April 11, 2011

balek umh..mkn piza..time for stadi...

waaaa....da lame giler aku x msukn entry...aku pny blog wt hal ariti..macey pd miss ira yg sudi menyettingkn semula blog aku ni..hehe...aku lek jb las wiken..bes giler..dpt lepak dgn fmly tercintun..pastu dpt mkn domino piza..mmg da lame giler x mkn..kali ni mmg puas mkn...aku beli 2 large 6 regular..yg large tu amek peperoni dgn secret sauce chiken ape ntah..pastu lyn dgn xtra cis..pastu kene lg dgn double decker thin crust..pehhhh... giler ar...smpai x abes..wt bekfast sok pg..mmg syiok..tp yg x besnye..da kene balek ump aritu (ahad)..baru nk lepak2 lg..xpe2..t cuti sem..cuti lame..nk lepak puas muas..hehe..tp rase mcm nk keje..tp ttbe abg aku plak meminta bantuan aku semase aku cuti sem nnt..sure aku kene jd pekebun lg ar ni..kalo gaji mmuaskn..aku lyn je..dpt jugak ar menampong beli lampin,susu,yuran skola ank..wakakakakakak.... so skrg bnda yg lom setel adlh final exm..pe yg aku kene wt adlh catch up balek pe yg aku da stadi sem ni..aku pon x taw pe aku da stadi..still ade 2 mgu utk ode..pastu de gap smgu utk dinamik..kamon2..try ur best!!

No comments:

Post a Comment