Sunday, May 8, 2011

Seharian Bersame Puan Zulmah Sukir...

sejak dari semalan aku berdua je dgn mak aku..sbb bpk aku ikot abg aku balek penang..sj je bpk aku nk balek penang jmpe adk bdik die..aku pon tdo dgn mak aku arini..da lame xtdo same dgn mak aku.time kecik2 dulu aku slalu gk tdo dgn parent aku..sbb abg aku ske sakat aku..cite antu mcm2..pastu aku pon lari g bilek parent aku..aku tdo tgh2..bes je time tu..ok2..smbg balek cite arini...arini kebetolan ari ibu..aku pon kua la dgn mak aku..tmpt biase utk kua ujong mgu x laen x bukan adalah plaza angasana..sbb xsmpai 10min pon da smpai...sbnrye nk g jusco,tp akak aku kate die nk ekot gk..tp die xdek kt jb..die kt n9 g jmpe laki die...so lynkn jela die tu..tunggu die balek jb baru g...tp bgos gk kalo g dgn die..aku xyah bwk kete..hehe...smbg balek aktibiti aku dgn mak aku d angsana...da smpai angsana, mak aku nk g gulatis..tgk kaen..aku pon lyn jela..sbb kdai kaen adalah antara salah satu tmpt yg paling lemah utk aku g d muke bumi ni...lame gk aku dlm kdai kaen tu..mak aku asek tny aku,lawa x kaen ni..lawa x kaen tu..aku mmg lemah told lm bnda2 ni..sume bnda berkaitan dgn kaen mmg aku lemah...so aku kate, “nnt mak ajak ba dtg lg”..lg senang kalo mak dgn bpk aku g...mak aku ni agk sukar wt keputusan kalo xdek bpk aku..biase la..da lame besame dgn bpk aku..sume yg mak aku nk pilih, mesti nk kene approval bpk aku dulu..da abes jln2 kt kdai kaen, aku pon g pharmacy..nk g beli ubt ulcer aku ni..mhl giler ubt die..bek aku beli benjola je lg mura...pastu ktorg g UO plak..beli brg frozen food..utk bekfast...aku pon tempek beli cikedis dgn jajan...hehe...last but not least...mak aku nk g mkn..aku pon xtaw nk mkn pe..tgk sume tmpt pnuh je..kepsi je yg x rmai..so g la kepsi..aku xske sgt kepsi ni..kalo mkn aym 2 ketol,sure rase muak gile da..rase nk tmuntah pon ade..pasni beli zinger bege jela...last words...epi mother’s day kak yah..love u forever...muuaaappp...

No comments:

Post a Comment