Thursday, January 26, 2012

I'm Back...

Peh..lame giler aku x taip menatang ni..ntah pehal ntah rini aku merajinkn diri ku ini..mungkin prasaan bosan telah muncul apabila xwpe kt umh semasa cuti sem bermula...huermm...di sini aku juga terpanggil utk meluahkn prasaan aku ttg (BB1M) bukan Blackberry 1 Messenger..tp baucer buku 1 malaysia...npe la g bg dlm baucer..adoyai..yg bdk skola ley plak dorg bg rm100 cash..patotnye bdk skola la bg baucer..sbb buku dorg tu sume standard..lgpon buku dorg tu sume dr penerbit kt Malaysia..so kn lebey mudah..ni yg ktorg ni da la buku kemain mahal..pastu ade buku yg da beli time sem lpas..xyah nk pkai sem dpn..so xyah la nk beli lg..kalo bg cash rm200 kn bgos..ley ktorg pkai utk idop kt u nnt..dah la denga kata baucer tu kalo beli brg,baki die kire burn ar..pehh..giler pe..kalo la aku nk smpn baucer tu utk beli buku taon depan..xdpt jet..sbb baucer tu ley plak ade tarikh luput..adoyai..kamon la..mcm pe je..

No comments:

Post a Comment