Tuesday, April 12, 2011

kekusutan...

sem ni siyesli aku sgt trok ar..phal ntah..maybe byk sgt poblem kot..pdhal aku yg carik poblem tu sume..kn da nyusahkn diri sndri..so aku xtaw la cmne nk jwb final nnt..byk sgt kot nk kejar..kene stadi dgn sum1 ni..tp xtaw la sape..kalo stadi sorg2, mmg mcm tu jela..lg2 stadi kt bilek..pehh..xdek maknenye..pdhal sem ni aku ade 2 paper final je..tp di sebabkn telampau byk maen, da trok carry mark aku..pandemik ni juge telah merebak ke beberapa rakan seperjuangan aku yg agk2 kabur ttg mase dpn mereka d ump..cuti sem rase2nye aku bkn kene keje part time..tp rasenye aku kene crik keje btol2 la..ne taw..utk langkah berjaga2..mgu ni las aku ley maen2...tgk,troknye..ley lg maen2 even da waktu kecederaan ni..stat nek wik, aku cube mereducekn pemainan aku ni..dan meningkatkn keseriusan aku sehingga ke thp saturated..kahmon we-are..=)

No comments:

Post a Comment