Wednesday, April 13, 2011

pizentesyen...

muahahahahaha...npe aku memulakan bicara aku kali ini dgn ktawe..maybe aku epi sbb bi utk sem ni da abes..besnye....td pizen sep bek smooth jek..aku da la bgn lmbt pg td..sbb tdo da lmbt..pastu mkn ubt seseme plak...mmg cntek ar..ttbe nik ketok bilek aku..aku bkak,tgk die da siap da..hehe..dgn pntas aku bergegas mandi..tp aku pizen lmbt lg pon..sj g awl..tgk org len pizen..bes gk pizen kali ni..sbb wt kt blok w..bes sbb dpt usha awek2 kt gmbg..shomel2 blake mereke ni..hehe..tp kali ni aku pizen mcm biase je..ntah phal ntah..xdek rase kegugupan pon..da la aku x smpat wt short note..aku men tibai je pe aku nk ckp..mrepek2.. time pizen tu sep bek la xdek bdk2 klas laen tgk..kalo x,kene kontrol macho..aku da la btok..sore mcm ade x dek je..adoyai..aku 1 pizenteter..so aku da setel..skrg turn nik plak..pastu ery..so time dorg pizen, aku epi je..sbb da abes pizen..lpas pizen,mcm biase ar..sesi bergambar berjalan..dan seperti biase gk gmbar di ambil oleh jurugambar yg separa pofesional iaitu mamat tacing, mr. rujhan...

No comments:

Post a Comment